fredag 29 juni 2007

Förra söndagen

Har visst tappat tråden lite, men här kommer nu uppdateringen om söndagens händelser.

Efter att Vikingen dykt upp på lördagskvällen tog vi en drink och sedan stack vi hem till honom, sov i många timmar, tog en promenad på söndag eftermiddag i det fina vädret som givetvis övergick i regn på vägen tillbaka, njöt av varandras sällskap och hånglade under ett träd när det regnade som värst.

Sedan blev det en thriller och efter det var tyvärr helgen över och Ponte var tvungen att åka hem. Och givetvis missade jag tåget med 2 minuter. TYPISKT!!

Men det blev en jätte jätte jättetrevlig helg och vi trivs liksom bra ihop. Han är inte min typ rent kroppsligt, men han är speciell på ett bra sätt. Dessvärre kan vi inte träffas i helgen för han ska jobba fredag kväll och söndag kväll och på party lördag. Själv tror jag det blir strategispel hemma framför datorn, kombinerat med sovmorgon och strötittande på TV. Lugnt och skönt.

Fast jag är jätte jätte jättesugen på att sticka till CPH och gå på dåligheter (läs bastuklubb om ni vill det), men jag ska hålla mig borta en helg, hoppas nattlivet klarar sig ifrån konkurs trots att jag inte ör där och spenderar mina surt förvärvade slantar.

Njut av en lovely helg och se till att få vila upp er, ha trevligt och umgås bara med bra människor, OK?

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA! Jag tänker alltid också sådär.. alltså nu kommer smatliga krogar gå i konkurs bara för att JAG inte är där.. men dom klarar sej ju ändå på nåt sätt!

Ponte sa...

Japp, det går ju ingen alkohol när du inte är där, så de har ju hyggligt lagervärde iallafall...

Kim da Costa sa...

Åh, Ponte!
Du som är Öresundsregionens partydrottning borde inte stanna hemma.

Ponte sa...

Party Queen of Scandinavia om jag får be...