tisdag 12 juni 2007

Sex mitt i veckan

Efter att ha haft en skitdag på jobbet och ett par timmar strötittandes på tv hemma i soffan blev jag ytterst sugen på att ge mig ut på qruisern och hitta en dejt ikväll, lite hångel brukar lätta upp. Men jag känner mig för trött för att ta itu med det, så det får vara. Måste flytta till Köpenhamn snart så jag kan hitta på nått mitt i veckan om jag känner för det...

Nu är det mindre än 6 veckor kvar till prajden kom jag på, tänkte därför höra om någon vet om nått bra ställe att bo på, inte alltför posh, inte alltför dyrt, men med bra läge... Nu får ni sova gott inatt!

7 kommentarer:

Anonym sa...

oooo när jag bodde i Malmö hade jag mycket kul på Aquakul

Ponte sa...

Aquakul är stängt, mögel, sprickor i pelare och sånt...

Anonym sa...

Men du ska ju flytta till Stockholm ju! ;)

Ponte sa...

hmmm, jag är inte helt säker, men några besök blir det säkert...

Kim da Costa sa...

Billiga hotell är jag inte så bra på, tyvärr. Men googla för glatta livet.

Anonym sa...

har man inte så stora krav funkar ju alltid vandrarhem, Zinkens damm är schyst.

Anonym sa...

Har också hört att du ska flytta hit!