onsdag 4 juli 2007

Det började med Gummi och slutade med en Cocktail

En fortsättning på historien

Efter att ha lämnat baren med den gummiklädde bartendern, dröjde det en månad eller två innan den dagen då jag var tillbaka på gaybar, samma gamla Ponte och samma historia upprepades, ett par Tuborg och läsning av QX och Out-and-About och sedan hemgång igen. Kommer ihåg från andra gången att det stod en snygg intressant kille vid bordet bredvid, men jag vågade inte ens titta på honom.

Så jag kom fram till att jag behövde renoveras. Så efter 2 månader av renovering var jag tillbaka sista helgen i april, återigen Men's bar, ett par Tuborg och läsning av QX och Out-and-About. Inget hände, så jag funderade på om jag kort och gott var totalt ointressant för alla. Efteråt har jag lärt ming ett och annat, men då kändes det som det naturliga svaret.

Hur som helst lät jag mig inte nedslås, utan fortsatte vidare till 2 andra ställen och i Out-and-About tidigare på kvällen hade jag läst om stället Jailhouse (som jag trodde var en typ S&M bar för när man ser in genom fönstren ser man källarlokal, galler, svarta väggar och till vänster ligger SM-shop) att det var megatrevligt, så jag gick dit.

Kom in i lokalen och blev lätt tveksam, men bestämde mig för att ge det en chans. Det fanns en ledig plats i baren och den lade jag minsann rabarber på, eller snarare satte min röv på. På Men's bar hade alla en varsin flasköl och som novis på homoställen går man ju som de andra, beställer en Tuborg. På Jail var det svårare, på bardisken stod flasköl, fatöl, drinkar, cocktails och vinglas. På väggen mittemot satt en lista på cocktails, så jag tänkte så är det kanske på homoställen och trots att jag är ölmänniska och inte gillade det jag fick så var det ett ytterst bra val visade det sig i efterhand...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, spännande!
Jailhouse låter onekligen som ett riktigt kinky ställe.

Ponte sa...

Kim - Oja kinky gillar vi, och dit tar jag med dig om du bara ser till att masa dig hit!!!