söndag 8 juli 2007

Det blev en stel början

Det blev en rätt trevlig och händelserik helg, en del hångel, gosig sängkamrat och jag kom hem med 4,50 danska kronor kvar i fickan... På fredagen skulle jag ju träffa Vikingen, jag blev lite tidig, så jag satt där och väntade när han dök upp.

Och allt kändes så stelt, en kram och sedan -Hur är läget? -jodå bra, hur är det med dig? -jodå bra... -Gick det bra att ta sig hit idag? -jodå det gick bra, hur var det på jobbet? -jodå, bra...

Det blev liksom inget mer när vi satt där bredvid varandra i baren med varsin öl. Och jag kände bara nej det här fungerar inte det var bara tyst och märkligt.

Men så dök en halvsnygg kille upp som jag snackat med tidigare någon gång och han kom och började snacka med mig och då började kvällen bli trevlig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har man sagt A får man säga B! Blev det många du fick sova sked med i helgen? Kanske t.o.m. blev ett helt litet bestick-set? :-)

Anonym sa...

MER! Nu!

Ponte sa...

Anonym - Oja, det bara kryllade av skedsovare...

Kim darling - Nej, inte nu men om en liten stund