måndag 16 juli 2007

När man har allt emot sig

Jag var faktiskt riktigt orolig inför dejten i fredags med Vikingen. Det ligger till på det sättet att de tre senaste gångerna när det kännts som om man hittat någon rätt eller med potential att vara rätt, så har det blivit 5 dejter och sedan inte mer. Och dejten i fredags med Vikingen var just dejt nummer 5 och som grädde på moset var det fredag den trettonde. Men det verkar som om det gick bra, vilket var rätt skönt.

Igår efter att jag hoppat i säng, låg jag och framtidsplanerade mitt liv med Vikingen i typ 20 min innan jag kom på "just det jag har ju förbjudit mig själv att göra sånt", framtidsplaner för tillfället är saker som inträffar den närmaste veckan eller sådana saker som måste planeras lite längre i förväg, ex Prajd.

Usch så trött jag är idag, om någon har bra förslag på uppiggande saker så tar jag tacksamt emot alla förslag...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det enda som piggar upp kommer i pillerform. Tyvärr.

Hur går det med prideplanerandet?

Ponte sa...

Det går bra med prideplanerandet,

tågbiljett - bokad och hämtad
prajdbiljett - bokad och hämtad
hotell - bokat
klippning så man ser fin ut - bokad
ögonbrynsfärgning - bokad
fika med ett par vänner - bokat
bakfylla efteråt - bokad
hottaste jeansen - letar

Anonym sa...

BRA!
Du är ta mig tusan på G!

Ponte sa...

Japp, på G-punkt!

Anonym sa...

Grrr! Du kan komma hit och hångla lite ; ) Min skräck är föresten dejt nummer tre, där tar det alltid slut!

Ponte sa...

Hur har det gått med den senaste dejten? Har inte sett nått bloggande från dig om det på några dagar...

Anonym sa...

Åh, det gick ju lite sådär.. är lite förvirrat just nu kan man väl säga...: /

Ponte sa...

Oj 5.42 på morgonen, det var tidigt... Förvirring är det ultimata tillständet, iallafall när det gäller inlärning.