fredag 27 juli 2007

Mer modebloggande

För er som undrar, så blev det jeansen som är en storlek för små i linningen, för jag var till en annan butik idag och där fanns en storlek större i midjan (men på tok för långa) och de satt inte bra på min underdel/bakdel så nu ska jag gå ut dem under helgen och håller tummarna för att inte knappen lossnar... Pridebantningen har inte varit någon framgång :(

Nu ska jag klä mig och sticka till Köpenhamn och dejta Vikingen och för att vi som gillar barer ska lyckas ha en hemmakväll ska vi träffas hemma hos honom den här gången. Förra gången skulle vi ju ta 2 öl och sedan gå hem, men det klarar inte jag så bra och han är likadan. Så en flaska vin och Shortbus står på kvällens meny...

Och innan jag går, så kan jag meddela att Kylie och Boy George ska spela in en singel. Inte för att jag bryr mig, men men...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Have fun!
Klart du bryr dig om Kylie och Boyan.
Har eg. aldrig haft någon relation till den senare men läste hans självbiografi (Take it like a man) med stor glädje. Skulle vilja läsa om den men en jag dejtade för MÅNGA år sedan lånade boken och sedan dess såg jag inte röken av vare sig honom eller Boyans bok och den verkar svår att finna numera.
Puss på finröven.

Ponte sa...

Dejtade han dig för att få låna boken eller var han så ordblind att han fortfarande inte tagit sig igenom den?