torsdag 19 juli 2007

Sex med kondom men inte med Jose

Ännu en lista stulen från http://www.pierres.se/

Hur skulle du börja en jobbansökan?
1. Kära..
X. Hej!
2. Bästa
Varken eller tycker jag

Vad skulle vara svårast att berätta för familj och vänner?
1. Jag är bög!
X. Jag har blivit ett Jehovas vittne
2. Jag är gravid.
Graviditet kan vi nog utesluta, så det är en klar X. Men som religionsmotståndare tror jag inte att Jehovas skulle kunna snärja mig...

Vad skulle du helst göra?
1. Ligga med någon på jobbet.
X. Åka till Västindien
2. Besöka en läderklubb
Läderklubb låter lockande. Västindien skulle vara en vinter grej möjligen...

Vad skulle du ta med dig på en öde ö?
1. En dator med internetuppkoppling.
X. Tändstickor.
2. José (188/80/22x15)
Ja inte José iallafall... Tändstickor kan vara bra att ha. Skönt att slippa civilationen ett tag.

Sex?
1. Med kondom
X. Lack och gummi
2. Med det motsatta könet
Med kondom, utan tvekan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, och hur skulle du börja brevet da?

Rexxie sa...

Vilken tur, då blir ju José över till mig!

Ponte sa...

Anonym - Har aldrig fått nått jobb via ansökan, bara via kontakter så jag gör nog nått fel när jag skriver ansökningar kanske...

José (riktigt bredaxlad, smal midja, vältränade lår i ett par tajta jeans) - Du får ta hand om Rexxie och göra vad du vill med honom :)

Anonym sa...

José. José. José.
"Hej, du har kommit hem till Kim och José. Vi kan inte svara just nu. Kanske är vi i Västindien".

Ponte sa...

... på en öde ö. Ska det inte vara José, Sebbe och Kim???

Anonym sa...

Sebbe gillar inte värme. Han älskar snö så han får stanna hos dig medan jag och José träffas på ön för ett kärleksmöte.

Ponte sa...

Då är Sebbe och jag lite soulmates när det kommer till värme... Jag svettas som en, jag vet inte vad, när det blir varmt och sover bäst om det är ca 13 grader (plus) hemma.