tisdag 31 juli 2007

Äntligen semester på riktigt

Nu har äntligen semestern börjat på riktigt, har nämligen varit på jobbet en runda båda semesterdag 1 och semesterdag 2. Så nu har jag 3 härliga semesterdagar innan jag ska jobba igen på måndag, snacka om långledigt...

När man som jag är ensamstående utan barn, vad använder man då en 4 veckors sammanhängande semester till är frågan, jag skulle klättra på väggarna rätt omgående tror jag.

Så det blev en vecka nu och 2 veckor senare i augusti med föräldrabesök och Pride i Köpenhamn och ett par dagar då man kan slappa järnet. Så har man en massa dagar kvar som man kan spendera på lediga fredagar eller måndagar. Och har man kortsemester kan man också skylla på det för att slippa vara hos föräldrarna i Norrland någon längre tid, de har en tendens att bli tråkiga rätt snart tycker jag.

Inga kommentarer: