söndag 29 juli 2007

En fredag i soffan

Det blev en riktigt trevlig fredag i soffan med Vikingen, en flaska vin, gos, mys och två filmer, först Shortbus (som jag hade med) och sedan en film av samma regisör, den hette något med Hedwig (som Vikingen hade i sitt sortiment). Båda var lätt märkliga och jag hade ju hört en del om Shortbus, att det skulle vara en typ sexfilm, men fullt så pass som det var hade jag inte riktigt föreställt mig.

Vikingen blev lite fundersam över filmen när man i första scenen ser en naken man i badet och sedan får man några rejäla närbilder av hans nakna snopp i vattnet och efter det en man som lägger satsen i sitt eget ansikte, man får altså se både snopp, utlösning och ansikte samtidigt...

Men som sagt, det blev riktigt trevligt att för första gången inte gå ut, och det blev inte megasent i säng heller. Men det har varit ett satans pissväder hela helgen, solen har väckt oss både lördag och söndag, men annars har det varit våldsamma regnskurar i kombination med solstunder och långa långa regnstunder...

Vikingen gillade verkligen den nyinköpta skjortan och jeansen, så det var ju lovely. Så nu har man 3 dagar på sig att tvätta, fixa och packa inför prajdresan på torsdag morgon, det ser jag verkligen fram emot, inte packandet och resan kanske, med prajdandet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååhh vad mysigt! Vill också kolla på film med nån!

Ponte sa...

Det är bara tokmysigt med film i soffan, det borde jag göra mer ofta...