måndag 30 juli 2007

Smutsig på en söndag

Det blev en rätt så vemodig söndag, nu ska vi vara ifrån varandra en helg, hur nu det ska gå, men som Vikingen kom på, det är bara 11 dagar kvar till nästa fredag, och nu är det måndag och bara 10 dagar kvar...

Och eftersom vi var tvungen att förbereda oss på 11 dagars separation så drog frukosten i soffan ut på tiden nått våldsamt och till slut, oj vi måste sticka om en halvtimma (Vikingen skulle jobba söndag kväll)! Så Vikingen fick duscha och jag försökte fixa till mig så gott jag kunde ståendes i köket utan duschning. Missade mitt tåg med 1 minut och spenderade en stund på homobar medan jag väntade på nästa.

Såg en gud medan jag väntade på att min pizza skulle bli klar, kan inte minnas senast jag såg en sådan hunk senast, och traskade hem trött efter en långhelg i Köpenhamn, satte mig och åt min pizza framför TV:n, slösurfade och hoppade i säng. Men det var verkligen en toppenhelg, synd bara att det är en bit till Köpenhamn, annars hade jag kanske tittat till Vikingen någon dag i veckan...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men snart får du ju titta till mig.
:-O

Ponte sa...

Yes!!! Det ska bli skoj minsann...