tisdag 24 juli 2007

Mr Gay Europe 2007

Glöm nu inte att rösta!



Mr Gay Europe 2007

11 kommentarer:

Anonym sa...

Är de vackra?
Vill de "arbeta med människor"?
Älskar de barn och djur?

Ponte sa...

Nummer 2 och 3 stämmer bra, nummer 1 är väl lite tycke och smak kanske... Följ länken och kolla!

Anonym sa...

FRANCE! FRANCE! FRANCE!

Ponte sa...

Rätt fin tycker jag också, påminner han om Gringo?
Men jag röstade faktiskt tyskt...

Anonym sa...

Fransosen var råfin på en bild jag hittade när jag googlade. Var ju lite svårt att se på just denna site.

Hmmm... inte Gringo direkt. Han är ju mer... svärmorsdröm.

Ponte sa...

Jag trodde han var i dina drömmar...

Anonym sa...

Han finns i mina drömmar också. :) Både barnvänliga och XX.

Ponte sa...

Ohhhh...

Rexxie sa...

Tyskt ?? Hmmm, den käre tysken kom nog ungefär längst ner på min lista tillsammans med Lapland.

Själv kommer jag nog att rösta på Shachar Eyal (från Israel)....

Ponte sa...

Tur vi har olika smak så vi inte jagar efter samma karlar Rexxie...

eurofivestar sa...

Hmm. Det blev Mr Italy.