söndag 1 juli 2007

Tre saker

En slags utmaning från Pierre

Tre saker jag inte förstår:
- Varför vi har höga handelshinder mot fattiga länder och dumpar vårt överskott på världsmarknaden till priser under produktionskostnaden
- Hur man får till en bra frisyr på sig själv
- Varför de högerkristna inte lever upp till det kristna budskapet att man ska "älska sin nästa".

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
- En hög med spel
- En miniräknare
- En regnbågsflagga

Tre saker jag gör just nu:
- Bloggar
- Spelar straegispel
- Irriterar mig på ett billarm nere på gatan

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Hitta mr Right
- Resa massor
- Bli upplyst

Tre saker jag kan göra:
- Läsa upp-och-ner
- Festa loss
- Backa med släp fast jag inte har något körkort

Tre saker jag inte kan:
- Språk (har uselt språksinne)
- Laga efterrätter
- Njuta av livet

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Släppa på mitt kontrollbegär och bara njuta
- Ta körkort (bil + MC)
- Bli mer social och inte så blyg

Tre personer som jag utmanar:
- Vem som helst som känner för det

Inga kommentarer: