onsdag 18 juli 2007

En liten 17-årig Lammis

I lördagskväll när jag skulle på tjejfest med tjejkompisarna så kände jag mig inte ett dugg sugen på varken alkohol eller på att parta. Men efter en lite risig start så började man komma igång och tror tillochmed att jag kan ha uppfattats som halvtrevlig och det måste räknas som en bedrift...

Har man så vilda tjejkompisar som jag har så föredrar jag dem ensamma framför att ha deras pojkvänner/män/dejter närvarande för det blir inte samma öppna snack. De enda killen förutom jag på festen var en 17-åring som var för ung för att få följa med till killfesten och han satt bitvis tyst och var generad. Han var rätt söt faktiskt, riktigt fin kropp, men lite väl ung och jag tippar på att min kompis inte är så glad om jag lägger an på hennes 15 år yngre bror... Så jag håller mig nog till Vikingen så länge :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tss.. 17, 21, 36.. ingen skillnad egentligen ; )

Ponte sa...

Fortfarande bara 2 siffror...

Anonym sa...

Ja. Så länge du inte myser med tresiffriga är det ok.

Ponte sa...

Oh ja

Anonym sa...

Nu anar jag åldersrasism här! Mys med 162-åringar om det känns rätt för dig, tycker jag.
Lammisar är ofta söta som sjutton, men det är ju inte helt politiskt korrekt att erkänna det. :)