söndag 1 juli 2007

Kvinnliga könsdelar på stan

Ännu en helg har passerat, en skön lugn helg framför TV:n, tupplur i soffan, få sova ut (11 + 10 timmar), spela strategispel, ta en runda på stan en lördagsförmiddag utan att behöva skynda sig och skriva SMS med Vikingen som jobbar 13-timmarspass idag. Hoppas ni också fått en lugn och trevlig helg.

Igår var jag en runda på stan och jag gick i halvsnabbt takt. Tre kvinnor, varav den ena gravad, gick före mig något långsammare, så jag passerade. Ja, sa den ena, skillnaden mellan värkar och krystvärkar är att den ena kommer efter att du börjat öppna dig. Beskrivningen forsatte sedan detaljerat om hur öppningen går till.

Usch tänkte Ponte och småsprang för att hinna få långt före att han inte skulle höra eländet. Om jag nu inte är värst intresserad av kvinnliga könsdelar till att börja med, så var jag det rakt inte efter den konversationen...

Nu hade det varit så lovely att hångla med någon, men det får bli en annan dag...

4 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle ha berättat om lite härlig analsex!

Ponte sa...

Tennis - Inte visste jag att du kan sådana ord! Jag funderade på det men jag hade ju dildoarna liggandes hemma, så jag kunde liksom inte visa...

Anonym sa...

Varför tror jag att du är en passiv och lite undergiven pojke?

Ponte sa...

Det undrar jag också, men 31 kan inte räknas som pojke eller? Ärligt talat så är jag inte så överdrivet passiv mer än när det gäller att ta kontakt, blygheten tar överhand...