onsdag 25 juli 2007

Fyllebloggning

Jag vet att efter X antal öl bör man inte blogga, man borde ha ett alkolås på sin dator, men det har jag inte införskaffat ännu, vissa andra inköp ligger före i kö eller nått...

Det är helt märkligt, idag var första kvällen utan regn på mer än en vecka och medan jag väntade på min kompis (jag var tidig och han ar sen) såg jag minst 20 killar/män som jag tyckte var sexiga. Jag tror aldrig jag sett så många läckra karlar på så kort tid någongång, tur man är lite blyg...

6 kommentarer:

Anonym sa...

De finns överallt! Precis som homofilerna - ÖVERALLT!

Ponte sa...

Fast inte i sådana koncentrationer... Betyder det att man drabbats av begynnande gubbsjuka??

Anonym sa...

Jag är rädd för det.
Gubbsjukan finns också ÖVERALLT.

Ponte sa...

Oj oj oj, hur ska nu Stockholms psykvård klara att större delen av det yngre homobeståndet måste uppsöka akutvård dagarna efter Pride, allt pga gubbsjuk-Pontes besök...

Anonym sa...

Det kanske är så att alla blir mätta och belåtna då du kommer till stan. :)

Ponte sa...

Jag får göra mitt bästa, men 2 fiskar och 5 bröd är inte alltid tillräckligt...