torsdag 26 juli 2007

Dagens

Det verkar poppis med en dagens idag, så jag får väl hänga på trenden

DAGENS VILL HA: Myskväll

DAGENS KLÄDSEL: Dieseljeans och en vit t-shirt

DAGENS DOFT: Något i vit förpackning, har glömt namnet

DAGENS FRISYR: OK, bättre än igår, men färgen har börjat släppa ordentligt nu.

DAGENS HÄNDELSE: Om vädret är bra kanske jag tar ett besök hos n'Ewert (republiken Jamtlands president) som uppträder ikväll här i Skåne.

DAGENS LÅT: Gili & Galit - Derech Ha'melech

DAGENS PLANER: Jobba, kolla på tingeltangel, spana snyggon och komma tidigt i säng (ca 0% chans för det)

DAGENS SAKNAD: Vikingen

DAGENS DUMMASTE: Vikingen som ville ställa in morgondagens dejt eftersom han hade ont om cash och inte kan låta mig betala i baren.

DAGENS SJUKA: lätt ont i foten fortfarande, men övergående...

DAGENS DROG: Marabou helnöt

DAGENS ROLIGASTE: Att Vikingen gick att övertala till en dejt imorgon.

DAGENS KÖP: Tingenltangel av nått slag ikväll antar jag...

DAGENS GODIS: Marabou helnöt

DAGENS BLÄ: Chefens övertro på räddande riddare på vita hästar...

DAGENS HUMÖR: bättre än väntat, glad som en nötskrika men med lättare apatiska drag

DAGENS ORD: Prajd

4 kommentarer:

eurofivestar sa...

Derech Ha'melech! Hihihihi :-D Heja Gili. Han är säkert vrålsnygg nu.

Ponte sa...

Japp, en riktig goding säkert... "Lur på va han jör nå får tidn"?

eurofivestar sa...

Jag hittade det här på nätet. Ingen aning förstås om det är sant eller inte...
"Gili is doing very well and he is in London already 7 years.
He is indeed learning classical voice training.
He lives here with his boyfriend.
He is quite happy here and does not intend to return to Israel"

Ponte sa...

Jag är lite besviken på dig Euro5*, borde inte du kunna allt om alla deltagare utantill :) Nåja man får ta en tur till London kanske...