torsdag 5 juli 2007

En lista till

Återigen en lista stulen från Pierre medan regnet öser, öser och öser ner över Skåne i mängder som inte ens är bra för dem som odlar pantoffler

Är du trogen i ett förhållande?
Tror inte det, men jag ska ge det ett försök iallafall.

Favoritserie på TV under 80-talet?
Falcon Crest, Lance var bara så snygg...

Sex med män eller kvinnor?
Håller mig till killar

Vill du ha barn
Nej, jag tror inte det, men man vet aldrig

Är du omogen?
Ibland, som ni som läst bloggen kanske upptäckt

Senast skickade SMS?
Till Vikingen, där jag önskade honom en trevlig dag

Flitig bloggläsare?
Rätt så, har ett gäng som jag följer varje dag.

Tror på gud?
Nej, det kan jag inte påstå

Kär just nu?
Oh ja, är bara lite rädd att det ska gå över...

Stureplan eller Barkarby?
Har inte varit i Barkarby, så jag kan inte uttala mig i frågan

Medlem i vilket fack?
Fuck the fack!

Tror du på jämställdhet mellan kvinnor och män?
Ja och jag hoppas verkligen att jag får leva så länge att jag får uppleva det

Röstade du ja eller nej till euro?
Ja, men jag röstade nej till EU, så jag har förlorat båda gångerna...

Favoritställning i sex?
Sova i sked, räknas det??

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig lista.
Om jag kunde skulle jag skeda dig tills du kräktes på det.

Ponte sa...

Jag kanske klarar av att klå dig när det gäller skedning, hur många timmar klarar du?

Anonym sa...

:D
Kanske 12. Om man sover de åtta första timmarna.

Ponte sa...

sova är fusk...

Anonym sa...

Då är det skedning i 12 timmar som gäller.
Jag ska nog klara det.
Är utsvulten just nu.
Fruktansvärt trånande.

Ponte sa...

Då får jag sticka på träningsläger till Vikingen ikväll...