tisdag 3 juni 2008

Heterosex på fyllan

Frågan var ju om fredagskvällen skulle bli bättre än hur den började? Jag traskade iallafall vidare för att träffa kompis H. Han hade lovat att han skulle vara nykter, men jag förväntade mer eller mindre att han skulle hänga över bardisken och bli mycket yvig och högljudd när jag dök upp, men jag kunde inte höra hans röst eka någonstans. Han var nämligen inte där när jag dök upp...

Så jag beställde och satte mig i baren, snackade med någon trevlig människa bredvid och så 15 minuter senare dök H upp och han var inte värst full till min stora överraskning. Vi tog plats i baren och H satte igång att stöta lite på bartendern, som inte verkade helt övertygad om att H var mannen i hans liv.

Men vi fick en historia iallafall. Ett heteropar hade hängt i baren på eftermiddagen och blivit ganska berusade. De hade bett bartendern om att hålla lite koll så ingen tog deras plats för de skulle på toaletten och ha sex, detta efter det att han slickat på hennes bröst (det ena åtminstone) medan de satt i baren.

När de sedan skulle iväg andra gången så undrade bartendern på skoj om han kunde följa med och det fick han. Vi som sedan fick historien berättade för oss tvivlade lite, men då plockade bartendern fram mobilen och visade bilder från orala övningar. När paret kom tillbaka hade de supit lite till och sedan kommit på att de skulle ha sex i en port på andra sidan gatan, och det var just vad de gjorde. Men en polisbil hade kört förbi och plockat med sig dem, man kan ju undra om de vaknade med ångest nästa morgon eller?

Kompis H var inte längre intresserad av bartendern efter det, för H tyckte att han var slampig och lösaktig som följde med folk till toaletten för att ha sex... Nu hade det gått en timma sedan H dykt upp och han började redan visa tecken på att fyllna till, vilket fick mig att känna mig mycket trött... Men turligt nog dök Lammis upp, det var mycket trevligt, men efter en stund tjatade H på att vi skulle vidare och jag kände att det nog var läge att ge med sig, Lammis skulle komma efter senare för han hade en kompis med sig som han skulle ta hand om ett tag.

H var något vinglig och babblade och babblade om bartendern som han tyckte var slampig, "han kan ju aldrig hitta en man som han uppför sig", och "blev han inte konstig efter det att han berättat historien" (jo det blev han för H är mycket högljudd när han snackar om folk), men så träffade vi nått och jag blev presenterad...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Träffade nåt?

Anonym sa...

Heterofiler tänker som sagt bara på sex.

Undrar vad ni träffade...

Ponte sa...

Tennis - Japp, nått

Kim - Det kommer snart