fredag 27 juni 2008

Avslutningen

För att avsluta midsommarövningen,

En hand stacks in under min skjorta, så jag vände mig om och fann att Ridaren var där, han var tydligen väldigt intresserad av att tafsa, så jag lät honom hållas. Bredvid oss i baren stod en lång och osedvanligt ful transa i tight korsett, antar att det var för att hålla in ölmagen, man kanske skulle testa det knepet framöver...

När vi så hade stått där en stund kände jag mig bara så totalt genomtrött att jag ursäktade mig och begav mig hemåt, fick verkligen kämpa för att hålla mig vaken på tåget för jag var säker på att hade jag somnat hade jag nog inte vaknat av mobillarmet även om jag stoppat den vibrerande mobilen i herrunderbyxorna. Så slutade kvällen och tröttheten sitter fortfarande delvis i, men trots det så kan jag inte hålla mig borta, jag ska nu piffa till mig och åka till Danmark igen.

Ha en trevlig helg!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha korsetter till alla! Vi kan matcha om det är okej för dej?

Anonym sa...

Jag visste väl det... DANMARK!

Ponte sa...

Tennis - Kycklinggul?

Kim - igen och igen och igen