onsdag 18 juni 2008

Slampa eller inte slampa

I lördags kunde jag ju bara inte hålla mig utan följde efter den fantastiskt vackre mannen med den fantastiskt vackra kroppen nerpressad i ett par perfekt sittande jeans. Efter ett kvarter stannade han och kollade i ett skyltfönster så jag passerade, nära. Kom fram till nästa övergångsställe, det var rött, där hann han ifatt mig och stod så nära att jag kunde ha tagit på honom. Mycket fin bakdel och mycket fin bula, fick nästan solsting...

Men när han gick in i en port så gick jag hem istället, och på vägen såg jag två läckerbitar till, vad är det här, man kan ju få stroke för mindre. Så traskade man gatan fram på väg hem, hård, jättesugen och i vetskapen om att man har en inbokad dejt om två veckor, ska man åka till Köpenhamn och slampa sig (trots inbokad dejt) eller ska man ligga hemma i soffan?

Nu är det bara 166 dagar kvar...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart du ska slampa dig! Dajten kan ju bli inställd... //Per

Ponte sa...

Äntligen någon som tycker som jag!