måndag 9 juni 2008

Kukbilderna

Anledningen till undersökningen om kukbilderna var för att se om det är vanligt eller inte. En del personer man springer på i Danmark har nämligen dylika bilder i sin mobil, Vikingen och Lammis för att nämna två (båda har visat mig dem). Men det visar sig att alla mina läsare saknar kukbilder i mobilerna, typiskt svenskar. Den som svarat ja var jag själv hemifrån bara för att det inte skulle vara 100% NEJ...

Fördelen med svaren är ju att man nu slipper plåta den och nackdelen är ju att man inte riktigt passar in i den danska homocirkusen, men det går säkert iallafall, man blir ju plötsligt unik!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Pffft!
Du har en bild i din mobbe.
Försök inte.
Du visar den för alla som vill se.

Ponte sa...

Jag visar den bara för de som inte vill se...

Anonym sa...

Huligan.
När man minst anar har man en dolme i fejjan.

Ponte sa...

Japp, är det inte underbart med en dolme i fejjan!

Anonym sa...

Jag minns inte.
Jag tror det.
Men vill vara lite förberedd (och rätt klädd).

Ponte sa...

Avklädd (som i naken) är väl rätt klädsel i det läget, eller?