torsdag 5 juni 2008

Lammis mjuka kropp

När H hade tuttat på sin lesbiska bekanting och andra hade fått henne släckt så kunde jag inte annat än skämta lite med Lammis. På ett av ställena jag ibland hänger finns det skyltar där det står "No smoking unless you are on fire", Lammis var inte med på skämtet, men men...

Nu hade jag fett tröttnat på H och Lammis kände också för att traska vidare och han var rätt bestämd med vart vi skulle gå, snäll som man är så följer man ju med även om det inte riktigt var dit man ville, iallafall inte just då. Det var förövrigt stället där det hände nått på damtoaletten senast vi var där... Men det blev en trevlig stund, han ville pussa lite så det fick han, men sedan skulle han hem för han skulle på födelsedagsmiddag på lördagen.

H hade inte verkat värst munter över att vi lämnade honom, men jag lät H förstå att jag var lite intresserad av Lammis mjuka kropp (även om jag sett den naken förr) och därför skulle hänga med honom, H blev lite sur och det skiter jag ärligt talat i...

När Lammis gått drack jag upp och traskade någonannanstans, jag hade planerat att på till ett ställe och när jag var utanför såg jag någon jag brukar snacka med som satt med sina kompisar på en trappa så jag gick över och hälsade och fortsatte sedan gatan fram av gammal vana. Nåja när jag kom till nästa ställe satt den trevlige bartendern där, så jag hängde med honom och snart dök en av hans kompisar upp, en hög (inte lång eller jo det var han iofs också) svart man med rastaflätor.

Efter en timma eller så traskade de hem och jag kände att det var läge att göra detsamma, men 1 timma kvar till tåget skulle gå. Så jag valde att traska tillbaka till det tidigare stället och det visade sig vara ett bra val faktiskt, men mer om Pontes klämmande på manslemmar senare...

Inga kommentarer: