torsdag 12 juni 2008

Vägen till sängen

Så hade jag sett Araben, jag har faktiskt sett honom ute en gång för några månader sedan och tyckte att han var lite fin, men nu verkade han intresserad av mig, hur gick det till kan man ju fråga sig.

Det kändes som en bra idé att skicka någon att beställa en omgång öl till så att vi kunde stanna en stund till och efter ett tag tog Araben plats vid vårt bord. En av killarna runt bordet hade när han såg att någon flörtade snabbt föreslaget att vi skulle dricka ur och gå vidare (jag förstod inte då att han gjorde det för att han trodde att jag inte var intresserad av Araben), efter en stund skickade han ett SMS från andra sidan bordet.

"Han är mycket latino, jag trodde inte du gillade honom. Om inte annat är han mycket hårig :)" Och det var han...

Efter en stund var det dags att gå vidare hela gänget, men Araben var hungrig, så han och jag vi traskade till nått ställe där vi kunde få nått att äta, satt på en trappa och mumsade onyttiga friterade saker och bestämde oss till slut för att åka hem till honom istället, det tog låååång tid för delar av pendeltågsnätet var ersatt med buss, så först tåg ett par stationer, sedan buss 10 minuter och sedan tåg några stationer till och tiderna passade inte ihop. Vi smågosade lite ibörjan av resan, men det var en man som såg farlig ut som vrålstirrade på oss, så vi nöjde oss med att snacka skit istället.

Till slut efter klockan 7 på morgonen var vi hemma hos honom, han bor i ett typ studentrum, det blev lite avvaktande till en början för jag är så dålig på att läsa folks intentioner och han verkade inte förtså mina och ingen av oss tog något direkt initiativ. Men så tog han och bäddade om soffan till säng, plockade fram ett extra täcke och en extra kudde och så klädde vi av oss och kröp ner och strategisk som man är ibland så råkade min arm hamna under hans nacke när han lade sig och isen var bruten...

4 kommentarer:

Anonym sa...

ååhh vad mysigt!!! =)

Ponte sa...

Japp, det var det...

Anonym sa...

Men hårigt?

Ponte sa...

Det var lite hårigt ja...