måndag 2 juni 2008

Sommarmåndag

Idag blev det färskpotatis med matjessill och gräddfil till middag, riktigt mumsigt och somrigt. Och när vi snackar somrigt så kan jag meddela att det nu strax före 10 på kvällen är 23 grader varmt ute och nästan 30 inne, vet inte riktigt hur jag ska lyckas sova inatt eftersom jag vill ha svalt och korsdrag är ytterst oeffektiva när det är vindstilla.

Jag vet inte hur det gick till, men trots 2 nej på jobbansökningar så har jag varit på oförskämt gott humör idag och dessutom känt ett stort behov att att ragga upp någon för vuxenmys, men kom mig aldrig för att göra slag i saken.

Imorse såg jag en kille i 10 poängsklassen (av 10 möjliga), tur jag hade solglasögonen på mig så jag kunde spana osedd så att säga, det var mycket fint att se, men dessvärre hade han lite bråttom så det blev bara 10 sekunder eller nått, men mer sånt vill jag ha i mitt liv framöver.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var sannerligen en somrig middag.
Potatis och gräddfil är mums.

Svalt vill vi ha när vi sover. Så är det bara.

Du får några nej, sedan får du ett ja när du minst anar.

Klart du ska få njuta av många tiopoängare framöver.

Ponte sa...

Tack, fler tiopoängare vill vi ha!