torsdag 5 juni 2008

Den var mycket hård

Så hamnade man i en bar igen och ölsuget är inte alls stort kl 4 på morgonen, iallafall inte i mitt fall, men vad gör man inte... Så jag klampade in där, någon gick samtidigt så jag fick en sittplats i baren, skönt när man inte är så jätteintresserad av att stå upp hela tiden.

En man jag sett tidigare och som verkar mycket tråkig satt och tokflörtade med mig, men jag spelade först att jag inte såg det och sedan när det inte gick att undvika så visade jag mitt ointresse, men det verkade inte gå fram. Trist för honom för ville han ha en man med hem så kanske det hade varit läge att försöka med någon annan, men han envisades. Jag förstår inte varför sånt irriterar mig, men det gör det verkligen, jag har svårt att koncentrera mig på annat när folk flörtar med mig och speciellt folk man inte är ett dugg intresserad av.

Men så såg jag Ridaren stå vid ett av ståborden och nu hade han bytt kläder från jeans och tröja i början av kvällen till rött MC-ställ (av overallstyp) i skinn så jag lämnade min plats i baren och den jobbige flörtaren och tog hand om Ridaren istället. Och efter lite snack så blev det lite lätt hånglande. I Norrland kallar man ljudet från torrt skinn i rörelse för att det "gnekar" jag har inget bättre ord, men hans MC-ställ var rätt så nytt och väl omhändertaget så det gnekade nästan inte alls.

Efter att ha klämt honom lite på bakdelen och gosat lite var det dags att ta tåget hem, funderade på om jag skulle stanna, men jag har en känsla av att vi inte passar ihop i sängen Ridaren och jag, så jag tackade för en trevlig stund genom att smeka hans lem genom skinnstället, den var mycket hård...

Inga kommentarer: