onsdag 4 juni 2008

Prideplaneringen fortsätter

Som en person som aldrig planerar saker värst långt i framtiden så är jag lite stolt över att jag nu lyckats boka tågresa till Prajd och dessutom nu hittat ett hotell. Hotellet där jag bodde förra året var redan fullbokat, så nu fick jag ett som ligger både bättre och sämre till. Nu återstår bara att boka en dogtag, men det får bli en annan dag.

Förra året fixade jag med allt sista veckan i juni, så jag är ute 3 veckor tidigare den här gången och hotellet var fullbokat, men jag använde ju inte min dogtag nästan alls, så att ha en helveckasbiljett var en förlustaffär 2007, men jag tror jag satsar på hela veckan den här gången också, och eftersom jag stannar en extra dag kanske jag hinner med invigningen. Dessvärre kan man inte på Stockholm prides hemsida se när invigningen är, jag har helt förståelse för att man inte har detaljprogrammet klart, men det kan ju vara bra att veta när man ska dyka upp...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Invigningen brukar ju vara på onsdag klockan 15.
Väl mött då.
Lagom runda under fotsulorna.

Ponte sa...

Oj, då blir det tajt, tåget kommer kl 14... Men man får skynda sig lite kanske.