fredag 27 juni 2008

Prajd om 33 dagar

Nu har man kommit långt i Prajdförberedandet,
  • Tågbiljetter och Veckobiljett - uthämtat och betalt
  • Hotell - bokat
  • Klippning - bokat

Nu är det bara att shoppa värsta outfiten (någon som har några förslag), packa väskorna och ge sig iväg, på måndag är det bara en månad kvar! Om någon känner ett stort sug efter att bjuda mig på fest i Stockholm så tackar jag inte nej, men tänk er noga för, jag är ungefär lika rolig som att kolla på en direktsändning från gräsodlarmästerskapen i Iowa...

Jag ser verkligen fram emot att åka till Stockholm, det ska bli skoj och jag gillar Stockholm som turist, men jag kan bara inte tänka mig att flytta tillbaka dit, det är bara inte mitt ställe...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så härligt!
Du kommer vara SÅ snygg i din harness (stavn?).

Ponte sa...

Harness, chaps och naken rumpa...