måndag 23 juni 2008

Skitjobb

Idag var det en rejäl skitdag på jobbet igen, usch och fy. Jag förstår inte varför man utser idioterna till chefer, antagligen för att de inte duger till att göra nått vettigt...

Ibland gäller att "Det viktiga är inte vad som står i informationen, det viktiga är hur det uppfattas". Men mitt resonemang gick inte fram, fast lite förmildrande omskrivningar blev det iallafall, frågan är hur utskälld man blir senare. Förstår inte att jag bryr mig, men från och med nu ska idioterna få göra sina misstag! Om någon känner för att anställa mig, hör av er...

Man får väl satsa på en karriär som lyxhustru kanske...

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vad hemskt det låter. vad jobbar du med egentligen?

Anonym sa...

Bra att du lämnar det sjunkande skeppet.

Ponte sa...

Markus - Det vill du inte veta, du kommer bara att få mardrömmar...

Kim - Det är mycket bra