tisdag 17 juni 2008

En fredagskväll blev till lördag

I fredags var det så dags att ge sig ut på en krogrunda i Skåne, det var ett par veckor sedan sist. Vi blev typ det vanliga gänget plus en kompis bögkompis som också hängde med så vi kunde driva med en kille som inte visste att han också var mansintresserad. Lite fult, men rätt kul tyckte vi...

Men jag är lite fundersam över heterosar, för det heter ju att vi hbt(q)-människor är mer sexfixerade än allt annat, men så är det inte alltid. Någon av heterovännerna var 2 timmar försenad för hon och pojkvännen skulle ta en "snabbis". Man kan ju undra hur lång tid ett normalt knull tar...

Efter några timmar insåg jag (som vanligt) att jag inte är så sugen på att gå ut här mer än för en bit mat och ett par öl på uteservering, efter det blir allt bara mer och mer tråkigt. I Köpenhamn brukar man också ramla ner i en svacka efter ett par timmar, men det brukar inte vara så svårt att komma ur den. Så Ponte traskade hem före midnatt och lämnade vännerna i baren innan de skulle vidare på nattklubb. Det var ett bra val för man vill ju vara pigg på lördagen.

När jag vaknade kändes det inte så bra, det haglade... Tänkte redan då på morgontimmarna att jag skulle stanna hemma och låta favvofarbröderna åka själv. Men efter att ha klivit upp kändes allt bättre och på eftermiddagen var man riktigt taggad till att ta en runda till Danmark för att uppleva nått annat. Dessutom kilade jag ut en runda på staden (mellan regn, hagel och åska) och såg en fantastisk vacker man i en fantastisk vacker kropp nerpressade i ett par perfekt sittande jeans. Kunde inte hålla mig utan var bara tvungen att...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha gud vad kul med försenad p.g.a. snabbis! Skall jag också börja med.... eh.. när jag är gift såklart!

Anonym sa...

Heterosar är totalt sexfixerade.
Se bara på alla glin som ploppar ut till höger och vänster. De kan inte ens ta hand om dem - så många är de.

Ponte sa...

Tennis - Det behöver man inte vara gift för, ska nog dra till med den ursäkten någongång i ett olämpligt sammanhang...

Kim - Det är bra att de är hemma och tillverkar nästa generations homosar