måndag 16 juni 2008

Dejten som inte blev av

När jag kommit hem på söndagsförmiddagen efter 2 nätter med Araben så kände jag mig mycket nöjd med min helg och spenderade resten av dagen i soffan och framför datorn, sista vilan före nästa uppgift. Vi hade nämligen bestämt att han skulle komma hit på dejt i onsdags, så jag tokstädade måndag och tisdag och på onsdagsförmiddagen ringde han och ställde inte, han kände sig lite trött. Det var mycket trist...

Jag bestämde mig för att inte tjata på honom, för om han tycker att han är för trött så antar jag att han är det. För att försämra möjligheterna till att lära känna varandra ännu mer så är han just nu på semester i utlandet 2 veckor, så vi får väl se vad som händer nästnästa helg.

Araben är rätt attraktiv, mycket trevlig, skämtar (även om jag inte till 100% är med på alla skämten), förväntar sig inte att någon annan ska betala hans drinkar, han gillar förspel och jag trivs i hans sällskap. Men är det tillräckligt? Ska man lista minusen så är han lite för välhängd för min smak dessutom lite väl hårig... Men vi får se hur det går.

7 kommentarer:

Rexxie sa...

För välhängd? För hårig?

Det kan man väl inte vara?!

Ponte sa...

Hår på axlarnas över- och baksida är väl lite sådär... Och någon size-queen är jag då rakt inte, en liten och vacker lem vill jag ha

Anonym sa...

För välhängd?? Is there even such a thing??

Anonym sa...

Jag känner besvikelsens onda känsla ända hit.
Ställa in!
Sedan resa utomlands!

Om det är en liten och vacker lem du vill ha så är det en liten och vacker lem du ska få.

Ponte sa...

Anonym - oh ja inga jätteåderpålar här inte, vad ska man med en sådan till?

Kim - härligt att få lite moraliskt stöd kring det där med lemstorlek och det med inställandet

Hasan sa...

Naww va söt. Jag blir lite rörd. Har ponte äntligen hittat en som han gillar. Följer utvecklingen med spänning. :D Hihi.

Ponte sa...

Vi får se... Så snart jag hittar någon intressant känner jag ju för att ut och slampa mig igen.