söndag 29 juni 2008

Förra veckans action

Förra veckan hörde jag ifrån Araben, han tyckte vi skulle träffas, jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, så jag kom mig liksom aldrig för att svara. I fredags SMS:ade han och tyckte att jag skulle höra av mig om jag åkte till Köpenhamn, just då var jag som bäst på väg, men kände inte för att ha honom med, så jag har inte svarat på det heller.

Det känns som om jag släpar runt på honom, vi får ta ett snack om en pakt innan vi går ut ihop nästa gång, pakten borde vara att hjälpa varandra lite att hitta någon att ta i säng, för jag tror inte jag kommer att hamna i säng med honom någon mer gång, men man vet aldrig...

Dessutom blev det en liten utgång på hemmaplan efter jobbet en dag i förra veckan, får några veckor sedan när vi var ute gick jag ut på rökpaus själv, där träffade jag på en man som lite tyst informerade att han kände igen mig för han hade sett min Qruiser profil. Förra veckan var det en man i baren som glodde på mig till och från, jag vet inte om han också kanske kände igen mig därifrån, vad vet jag... Men efter det fick jag ju piloten att titta på, gud vilken fin man!

Under utgången förra veckan fick jag också stämma av och skvallra av mig när det gällde jobbrelaterat skit, men vi hade trevligt, vi borde starta firma ihop för vi kan så olika saker och har rätt kul ihop...

Inga kommentarer: