onsdag 4 juni 2008

Kvinnobränning

När vi lämnat Miss OTB så hon kunde fortsätta vara värdinna till de osnytna heterofilslynglarna, styrde vi kosan mot stället där vi senare skulle träffa Lammis, men plötsligt skulle H absolut in på ett ställe dit han annars aldrig vill gå. Jag gav med mig och följde med in, men det var rätt trist så jag tjatade lite på honom så vi traskade innan vi druckit upp.

H började på att vara lite lätt odräglig och i nästa bar fick jag flera gånger säga till honom att jag inte gillar att han ska jättekramas hela tiden, jag är rädd att tappa kontaktlinserna! Dessutom känns det inte så jättespännande att ha honom slingrandes runt min kropp.

Vi hade plats vid bardisken och vid bordet bakom satt ett heteropar. H tyckte att de behövde hans sällskap och högt och ljudligt förklarade han att om han hade varit intresserad av kvinnor hade han varit intresserad av henne. Vet inte om en 20-25 årig flicksnärta tänder på 100 kilo överförfriskad dramaqueen, men efter lite babblande från hans sida tyckte han att hon ju kunde visa brösten (eller tudorna som man säger i Skåne) för det var bara bögar i baren iallafall. Då reste sig hennes pojkvän röd i ansiktet och gav H en rejäl utskällning, jag var orolig att han skulle skälla tillbaka och åka på stryk, men han bara muttrade nått efteråt om att vissa saknar humor...

Efter den episoden toklängtade jag efter Lammis för nu var det inte kul längre. Men det dök upp någon lesbian med lesbiankompis som H kände och som han svärmade lite runt, hon var också rätt berusad så de kom bra överens och H förklarade att om han hade varit intresserad av kvinnor hade han varit intresserad av henne. Själv inledde jag ett samtal med den 70-åriga farbrorn med hörapparat som jag hade som granne i baren för att distansera mig lite till H.

Men så kom Lammis, det betyder att han trots allt gillar mig eller så kände han sympati för att jag hade H med mig ut, vad vet jag... Strax efter att han kommit undrade kompis H var hans tändare var, så jag tände hans halvrökta cigarett och tänkte att han brukar inte vara den som röker halva, han brukar röka som två borstbindare.

Minuten efter tycker H att det luktar bränt och någon som sitter längre bort tycker också att det luktar bränt, men jag kan inte känna något, så är det någon som ser att det brinner på lesbianens blus, så det blir till att kväva elden och pilla bort glöden. Hennes vita blus med spets och djup urringning både fram och bak hade nu fått en mycket djup urringning baktill, en med brun kant dessutom och nu började det att lukta ordentligt bränt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men herre min skapare så livat det är där nere.
Det blir bara värre och värre!

Ponte sa...

Så är det på kontinenten, se nu till att komma bort från puritanerna!