söndag 29 april 2007

Så blev det en fredag igen...

Helgens äventyr började inte jättebra, men det blev snabbt bättre. Gick som vanligt till en bar, det var fullt vid bardisken så jag satte mig vid sidan och bläddrade i en tidning tills 2 personer gick och jag lade beslag på en av de två platserna. Såg till min fasa att löjtnanten satt vid sidan om mig så jag tänkte NEJ INTE IGEN!! Så frågade han (som förra gången) om jag var en bra älskare, och jag kontrade med "Nej verkligen inte" och han förklarade att han var jättefull och skulle gå hem. Gissa om Ponte blev glad som en nötskrika...

Efter en stund dök det upp en kille i typ rätt ålder, han satt och såg ensam ut i baren och efter lite flörtande så kom han över. Jag förstår att han var lite ensam tillochfrån för maken till IQ-befriad person var länge sedan jag träffade, det var ett under att han klarade av att både andas och dricka öl... Det känns lite lättare att slingra sig ifrån en äldre man för då är det inte jag som har flörtat, men man kan ju inte säga "sorry men du är dum som ett spån så jag orkar inte ens snacka med dig", eller kan man säga det?

Som tur var ville han gå vidare och jag hade en halv öl kvar så jag skyllde på det... Träffade min groupie som tyckte jag skulle på nattklubb vilket jag inte hade planerat, men klart jag hängde på. Han känner ju typ alla, så jag hängde kvar med de första vi träffade på, jag hade träffat någon av dem tidigare, en rumänsk kille, så det kändes bra. För att göra en lång historia kort så följde jag med rumänen och hans bulgariske kompis hem, trevligt... Men på lördagsmorgonen skulle jag göra en mindre kul upptäckt, men mer om det senare.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vilken cliffhanger! :)

/Jenny

Ponte sa...

Jenny - Wow det var en snabb kommentar, jag hade bara hunnit klicka på publicera! Man måste ju hålla eventuella läsare kvar...

Kim da Costa sa...

Å!
BERÄTTA NU!

Anonym sa...

Gud.. nu blir jag nervös.

Ponte sa...

Kim - Det är en leverans påväg...

Tennis - Ta ett par Valium, det har jag läst i Poirot-böckerna ska vara lugnande. Nej, fradga runt munnen är osexigt...