onsdag 25 april 2007

Vad är värst/sämst?

Ännu en lista jag stulit rakt av från Vår man i England

Köpa eller sälja sex?
Jag har en rätt liberal hållning när det gäller prostitution, men jag har inga planer för tillfället på att sälja min kropp eller köpa någon annans. Svaret blir nog Köpa.

Engelsk mat eller surströmming?
Engelsk mat. Jag har inget emot surströmming, men urkokta grönsaker gillar vi inte…

Män som kör bil eller kvinnor som kör bil?
Alla som kör bil, vilka miljöbovar!!

Skåne eller Norrland?
Norrland, som jag förknippar med skog och ensamhet

Västerås eller Norrköping?
Tja, har besökt båda städerna en gång, så jag har ingen direkt åsikt…

Elektriska stolen eller giftinjektion?
Elektriska stolen verkar inte som någon hit.

Pest eller kolera?
Kolera är otrevligt.

Eurovision eller Dansband?
Dansband, usch och fy sjuttsingen

SVT eller TV4?
TV4 för jag hatar reklampauser mitt i program

Madonna eller Britney Spears?
Brittan har ett par lösa skruvar eller?

Sex med kvinna eller sex med man?
Kvinna

Stina eller Allsång på Skansen? Stina vinner, hon kan bli rätt långrandig, fast det kan allsången också bli

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Å, vilken härlig lista. Jag får veta så mkt om dig, dear.

Ponte sa...

Japp, här delas det ut info till höger och vänster... Men det var svårt att skriva det av alternativen man tyckte sämst om, det är liksom bakvänt på nått sätt