torsdag 26 april 2007

Partysugen

Trött redan på torsdagen, hur ska jag klara en fredag i partyts tecken följt av en lördag också den hängandes i en bar? Nåja vad gör man inte för att roa sig på helgen, det ska bli skoj att igen få återvända till jaktmarkerna i Wonderful Copenhagen oh Danny Kaye, det var tider det... Frågan är vad man ska hitta på, men jag antar att det blir den vanliga rundan för nästa vecka blir det inget raggande tror jag eftersom det är utgång med några kompisar på fredagen och 30-årsskiva på lördagen...

Tur man alltid är partysugen, iallafall när man går ut själv som det blir den här helgen igen. Skrev häromdagen om kompisen H och jag har ännu inte hört ett ljud från honom. Nåja, en bra karl reder sig själv eller hur det nu var. Man får kanske ta och ragga rugbysperare som har vätskekontroll inför Union Cup om några veckor, det kan ju vara skoj. Fast man kanske inte märker att man följer med en riktig Butchflata med hår på ryggen hem, vilken överraskning det skulle bli!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. nu skulle jag kunna skirva värsta roliga grejen om butchflator.. men jag vill inte nämna namn här ifall den googlar på sej själv.. ; ) Vi kan ju ta det på qx så småningom ; )

Kim da Costa sa...

Jag rakade axlarna igår. Kom inte åt på ryggen, dock.

Ponte sa...

Tennis - Du är säker på att du inte är en butchflata? Läser de genusvetenskap?

Kim darling - Så du är lurvig som ett mumintroll? Men numera skallig på axlarna, det friskar min själ opp som man säger här i Skåne!