onsdag 11 april 2007

FAQ

Hittade den här hos Pierre:

När lämnade du din hemstad? Det var 1996

Är du bekymrad över något just nu? Ja, om jag ska raka bort skägget eller håret eller om jag ska göra om nått annat...

Snyggast du sett i tidningen idag? Någon snygg modell i King

Favoritland förutom Sverige? Danmark såklart

Pappas medborgarskap? Medborgare i Republiken Jamtland

Längtar efter? Hångel, omgående skulle sitta fint

Talar vilka språk? Svensk, Engelska, Danska, lite Franska, lite Italienska

Gillar allsång på Skansen? Njä, ingen favvis kanske

Senast lästa papperstidning? Metro

Senaste telefonsamtal? Med en kollega

Skulle du rösta höger eller vänster i ett svenskt val idag? Höger

Haft sex med ngn av ditt egna kön? hmmm, men på tok för sällan

Kär? Nix

Varit i Polen? Har bytt plan i Warszawa

Gillade du TV-serien Krigets vindar? Ingen aning, vet inte om jag sett den

Hur gammal var din mamma när hon födde dig? 19

Vill du ha/har du barn? Nej, jag tror inte det

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ju mer hångel desto bättre! :-)

Anonym sa...

Guuud 1996.. fanns fortfarande tempo då!?

Ponte sa...

Honken - jag kunde inte sagt det bättre själv!

Tennis - 30-åriga kriget, det var tider det. 10 tunnor öl kostade en daler silfvermynt... Nej Tempo blev Åhlens på 80-talet, men pappsen säger alltid (när vi ska till ÖSD) osså parkerar vi mittemot Tempo.

Kim da Costa sa...

Bra lista. Kopierar snart. Puss.

PS Jag trodde vi var kära. Men nehej då.

Ponte sa...

Kim - inte är vi kära, bara topp tunnor tokförälskade. Djup tungkyss!