söndag 22 april 2007

Ett partest för singlar?

Denna lista är stulen rakt av från Pierre i Oxford

Ett test som bara får besvaras av singlar:

Du och din partner ska köpa ert första hus tillsammans. Vad bör ni tänka på?
Om vi har råd och jag KRÄVER att få ha ett körsbärsträd

Du och din partner har varit ihop i fyra år. De senaste månaderna har sexlivet varit helt dött. Vad gör du??
Så länge vi håglar mycket så fungerar det... Jag tror nog det är nått man måste försöka lösa, för jag vet inte riktigt om det skulle funka i längden.

Din partner är hypokondriker och både han/hon och katten har alla krämpor. Vad gör du?
Jag tror inte jag skulle falla för en hypokondriker till att börja med.

Din partner spenderar 100% mer än du av era gemensamma pengar. Vad gör du?
Konfiskerar hans VISA-kort?

Din partner är alkoholist. Vad gör du?
Försöker lösa det tillsammans, skicka honom på klinik, AA, och verkligen försöka att ställa upp så gott jag nu kan.

Din partner är infertil. Hur reagerar du?
Jag har inga planer på att bli gravid, så det gör mig inget.

Din partner har inte svenska som modersmål. Lär du dig språket?
Känns förhållandet seriöst så skulle jag verkligen försöka.

Din partner har en puckad idé om att gifta sig på stranden men du vill gifta er i kyrkan. Vad blir det?
Stranden

Vem för dig till altaret?
Om det trots allt blir i kyrkan, så skulle jag ärligt talat vilja ha 2 anonyma transvestiter som för oss in, det vore kul.

Den här listan var svår, det är en hel del frågor som jag aldrig funderat över...

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh! den vill jag också göra! =)

Ponte sa...

Det tycker jag du ska, men vänligen ange Pierre som källa!