fredag 27 april 2007

Hunkar som lunkar

Kompis H hörde av sig idag och skyllde på att han varit på marknad förra lördagen och blivit så full att han somnat på en gräsmatta och sovit där till midnatt. Verkar inte så troligt speciellt inte som ett par samtal gick fram men blev borttryckta efter några signaler. Nåväl, som den snälla människa man är så tar jag emot hans ursäkt och frågar om han är sugen på att gå ut imorgon, för ikväll ska jag ut själv och göra stan osäker och jag hoppas jag inte träffar någon jag känner bara några trevliga hunkar som vill ha min kropp!

Så från mig till er alla, ha en toklovely helg och hitta bara på sånt som ni kan skriva smarriga blogginlägg om. Hångla lugnt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en härlig helg! Hur gick det igår?? Berätta berätta! :)

Kim da Costa sa...

De smaskiga detaljerna lär ju komma från dig.

Ponte sa...

Honken - Det kommer nog nått snart tippar jag...

Kim - Nejdå, man vet aldrig varifrån de kommer.