tisdag 17 april 2007

Sex på bastuklubb

Nu kommer den mindre oskyldiga avslutningen. Amerikanen bodde på ett vandrarhem och delade rum med 5 andra killar och eftersom vi båda två kände oss lite för onyktra för en ormgrop, så fick det bli bastuklubben. Så för mig var det första besöket på saunan, men jag kommer nog att göra om det.

Vi betalade, gick in, klädde av oss (med bara en handduk runt midjan), traskade ut i lokalen, mötte en radda andra män i handduk eller helt nakna. Till slut fanns det ett tomt bås med en svart soffa, så vi gick in, låste och tog av varandra handukarna. Kelade lite och gick sedan över till action. En halvtimma senare följde jag honom till vandrarhemmet där jag lämnade honom vid halv tre snåret.

Ponte som den slampa han är, traskade till närmsta gaybar, träffade 2-metersfjollan som var på väg hem, tog 2 öl, kramade 2 tyskar varav den ena hade ett förslag som lät rimligt, men jag hoppade den här gången. Efter att ha försökt fylla en bartender med shots, blev det dags att gå hem, sov på tåget och var hemma i min egen säng vid 7-tiden på morgonen.

På det stora hela en bra helg. Få se nu 1976 var inte det slampans år?

3 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Som sagt; händelserikt...

Ponte sa...

Nejdå Kim darling, bara lite krydda på tillvaron... Det är bara att ta en tur söderut och hänga med!

Kim da Costa sa...

Jag tror jag är för pryd. Tillknäppt är mitt efternamn. Jag är tråkigast i stan. Alltid översta knappen prydligt knäppt.