fredag 6 april 2007

Uteserveringar, ÄNTLIGEN

Påsken började med alkohol, årets första öl på uteservering, men det blev bara en för 13 grader och styv kuling från havet är rätt kallt när man sitter stilla och dricker kall öl... Men det blev en trevlig start på påsken iallafall. Den strejta killen bredvid mig berättade att han hade en pytteliten snopp, så jag ordinerade att han skulle marinera den i Jäger, men har var inte helt säker på att det var et bra förslag :)

Nu blir det frulle och sedan till Köpenhamn för dansk påskmat och en flarra Aalborg, vet inte om jag kommer överleva kvällen (som börjar med snapsande) men om bloggen är tom och tyst så misslyckades jag med överlevandet...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men haha.. berätta nåt sånt bara sådär?

Ponte sa...

Jag umgås bara med roliga människor, på så sätt kan jag framhäva min tråkiga och intetsägande personlighet på ett fantastiskt sätt! Är det inte underbart...