måndag 30 april 2007

Skit händer

Oh så underbart, nu har jag slaggat i soffan en timma, vilket ju normalt innebär att jag har ännu svårare än vanligt att somna på kvällen, så det är fullständigt kontraproduktivt... Men som sagt, det var rätt skönt iallafall.

I fredags hade jag en tanke på att besöka läderklubben igen, men jag skippade det och släpade aldrig med mig någon outfit för det. Jag är lite för feg för att ge mig ut på stan i full läderoutfit även om ingen skulle ha sett att jag saknade läder-undies. Så min plan är att iallafall släpa byxorna i väskan och byta om på någon skum bar innan jag ger mig iväg. Så i torsdags var jag inne på deras hemsida (lägger nog inte ut en x-länk här, ni får själva leta upp slm-cph).

I lördags skulle de nämligen ha Scat-afton och för de som inte är insatta i det, så är det typ bajslekar. Därför funderade jag på att gå dit i fredags för enligt välinformerad källa så brukar doften sitta kvar i lokalen någon vecka, så det blir ett tag innan man kan sticka dit. Jag är på tok för dålig på att ta mig dit, har bestämt att sticka till läderklubben flera gånger men bara tagit mig dit en gång och gilla de det.

Men det kommer mera... När jag varit hem och hämtat min borttappade vänsterlins och klev på tåget till Köpenhamn, gick jag till första kupén, kom in där och tänkte vad i h-vete är det som stinker? Det satt ett riktigt fyllo som hade gjort i byxorna på tåget. Gud så äckligt!! Jag tog en annan kupé istället, tur det fortfarande fanns gott om lediga platser. 30-35% av sittplatserna är ju i stinkkupén, så det fylls snabbt på och efter ett tag är det faktiskt några som sätter sig där inne istället för att stå. Konduktören trodde det var fel på latrinen, så toaletten på tåget (den enda) stängdes av... Skit händer, eller skit på händer kanske.

Nåja mina fetisher (där bajs inte ingår, red anm) fick ingen tillfredsställelse. Men det blev en kväll att minnas iallafall för det blev lite flirtande med en rätt snygg kille, ett antal shots och lite kramande, men mer om det i nästa avsnitt...

5 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Fy bubblan.
Vill dock höra mer om dina fetischer.

Ponte sa...

Snygga trevliga bloggare med hund är ju inte helt fel... Det kanske vore nått att blogga om i framtiden!

Kim da Costa sa...

Mmm... You blog that, girlfriend.

Ponte sa...

hmmm

Anonym sa...

Scat-afton... :-/