torsdag 19 april 2007

Rena rama sanningen

Igår fick jag ett par frågor från Pierre i den engelska idyllsänghalmen

Tror du att Victoria blir drottning?
Ja, och det kommer att hända rätt snart efter giftemålet om mina källor är korrekta

Vem är din favorit i Desperate housewives?
John Rowland

Handlar du helst på IKEA, MIO, eller grovsoprummet?
Mio, fast det blir oftast Ikea

Har du varit i Rotterdam?
Nix

Hur röstade du i euro omröstningen?
Jag var på den förlorande sidan

Skulle du kunna publicera ditt telefonnummer på bloggen?
Japp, men då hade jag bara blivit arresterad för koppleriverksamhet

Har du VISA eller Mastercard?
Visa och Amex

Sex utomhus eller inomhus?
Lite blyg, så helst innomhus, men utomhus i avskildhet kan säkert fungera

Stolt över just nu?
Att jag fått min chef att börja hata vår VD, intriger friskar min själ opp...

Rädd för just nu?
Att hamna i en nördperiod igen, det känns som om den är på väg...

Har du någonsin varit på en läderklubb?
Bara en gång, och en gång är ju ingen gång. Måste ta mig dit igen snart...

Vem ringde du senast och den svarade inte?
Min kompis igår.

Kommer det gå bra för the Ark i ESC?
Det kan det göra, men det finns nog också en god chans till en i mitten placering

Har du en fast anställning?
Jadå, tills vi konkar dvs.

Amerika eller England?
Rule Britannia, Britannia rule the waves...

Betalar du TV-licens?
Ja, så jag kan faktiskt bli toppolitiker utan sådana lik i lasten. Mina lik är för grova för att Aftonbladet ska våga skriva om dem...

Talar du grekiska?
Det kan jag inte påstå, men i en nördfas (dvs den som varade från 9-29) lärde jag mig både det grekiska och det kyrilliska alfabetet. Vad gör man inte för att slippa ta itu med det viktiga i livet...

5 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Teular deu skeunska?

Ponte sa...

Nix Pix, och jag tänker inte lära mig heller. Har bara tagit till mig ett par bra uttryck som luka (arbeta i trädgården med framför allt ogräsrensning)... Skånska är inte sexigt imho.

Kim da Costa sa...

Hmmm... Och hur är din geografiska historia då? Blogga om den, tack! :)

Anonym sa...

Haha! Gud så kul.. =) Kyrilliska!!! Hur coolt är inte det då!?.. Är N=H där!? ELler är det tvärt om!? Eller har jag missuppfattat allt!?

Ponte sa...

Kim - det fixar jag imorgon, ska ut med jobbet ikväll.

Tennis - tvärt om, H(kyrilliskt) = N(latinskt)