måndag 30 april 2007

Nu kommer fortsättningen

Efter att halva natten ha sovit i sked och andra halvan mage mot mage vaknade man halvt ledbruten fram på tidiga eftermiddagen, hånglade och vuxenmyste lite. Har rätt otrevlig träningsvärk i axlarna idag, kan nästan inte lyfta armarna över huvudet... Efter en stund i soffan alla tre, nej vi tittade bara på tv inget annat, så kändes det som att det var läge att sätta i linserna, är man halvblind och med brytningsfel får man inte ut värst mycket av tv-tittning utan synhjälpmedel.

Nu kom den överranskande upptäckten. Jag satte i den högra linsen, men när jag öppnade den vänstra sidan fanns där ingen lins alls. Jag tillochmen tömde linsvätskan i handflatan för att till 110% fastställa att den var borta och det var den. Antagligen satt den kvar på fingret när jag trodde att jag lagt den i tryckt förvar i linsboxen kvällen innan. När man ser så kasst som jag gör så är det helt uteslutet att springa runt med en lins, man får huvudvärk så in i hoppsan.

Det här har aldrig, jag upprepar ALDRIG, hänt tidigare och jag har ALDRIG tappat en lins när jag varit inärheten av hemmet. Så jag fick ju fint klä på mig och åka hem sätta i en lins till (jag passade på att dusch då också) och åka hela vägen tillbaka till Köpenhamn igen. Kom dit traskade in på McDonalds kl halv 9 på fastande mage (hade ätit 2 mackor 27 timmar tidigare), det var mumsigt även om jag inte är så glad för McD. Tre timmars resande för en satans kontaktlins, Jag blir så trött.

Det är ju iallafall trevligt att sova naken nära och omslingrad, men jag tror jag hamnar i säng med fel killar, det känns så iallafall. Någon bra kille som vill ställa upp?

Hunken Kim, uppdateringen gick snabbare än jag trott, hoppas du blev nöjd. Lördagen innehöll nått riktigt kinky på hög nivå, jag är med på det mesta (en gång i allafall så man har testat) men även jag har en gräns så jag är glad att jag inte blev inblandad, man mår illa bara man tänker på det...

4 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Haha, där fick du till ytterligare en cliffhanger. Berätta nu!

Ponte sa...

Det kommer i eftermiddag, easy tiger, inget druldrämmande nu, du kan få en oväntad träpiercing i form av en sticka. Det gör nog ont, aj...

Kim da Costa sa...

Haha. Men det är nog lite skönt också.

Ponte sa...

Njä, men om du har sådana fetisher så respekterar jag dig för det men avstår från att delta...