torsdag 5 april 2007

Roa sig i påsk

Det blir full drabbning i påsken tror jag. Idag blir det till att gå ut med polarna här hemma för en öl i solen och om jag känner mig själv och alla andra rätt så kommer det bli mer alkohol, fast kanske inomhus. Och imorgon blir det påskefrokost i Köpenhamn på eftermiddagen och jag tippar på att det blir en blöt kväll efter att ha snapsat Ålborg hela eftermiddagen. Uppföljningen blir en rejäl barrunda på lördag (med grovhångel hoppas jag) och kanske en lindrigare runda på söndag. Måndagen är vilodagen.

Vid min höga ålder klarar man nog egentligen inte sådana äventyr, men jag låtsas vara 21 och då klarar man allt utom att ragga lammkött. Jag känner ett dunderbehov av att dela säng med en iallafall halvattraktiv man den här helgen så man får be en bön och be om syndernas förlåtelse och se om det hjälper.

Glad påsk på er, nu ska jag göra en miljard ave Maria

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Jag tycker vi ska ta en barrunda i Kbh nångång.

Ponte sa...

Det tycker jag också, en rejäl barrunda med en stockholmshunk låter som en kul kväll!