lördag 21 april 2007

Slarva

Nu är det dags att göra sig iordning, ansa mustaschen, piffa till sig som om man tror att man kan nå längre än halvmedioker och sticka till Köpenhamn. Eftersom jag ska ut med kompis H så vet jag att det blir öl, öl och mer öl, hoppas han hunnit plocka ner en 5-10 stycken innan jag kommer, annars blir jag bara full som tre ägg om jag ska hålla hans tempo!

Efter gårdagens utgång som ledde till att man kravlade sig ur sängen på tidigare eftermiddagen idag, så är man inte jättealkosugen, men vad gör man inte... Eftersom det är utgång med kompis H så finns en garanti om en kul kväll, för det blir det alltid, fast jag hoppas han blir för full framåt 2-snåret och vill gå hem så jag kan ragga själv.

Har just kollat igenom inför ESC del 2 och nej ingen favvis ännu. Men jag gillar DQ, fast jag är inte helt övertygad om showen, föredrar att höra sången mittinatten på en gaybar i CPH, då är den bara så bra och stämningen är lovely upphöjt i 36! Kul lördagkväll på er och ta det inte för lugnt med vin, män och sång!

6 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Tack detsamma, fräsching. Ser fram emot din lördagsrapport.

Anonym sa...

Årets skrämt var ju när Charlotte tyckte att det inte var nån fashion i esc.. hon som hade så snygg outfit själv.. herregud, vadå kasta typ det största som finns i glashus.

Anonym sa...

Detta är en lista om världsläget.

Tror du att Skåne någonsin blir självständigt?


Vem föredrar du, George W Bush eller Bill Clinton?


Vem skulle du vilja se som Frankrikes president?


Bör Sverige minska det engelskspråkiga inflytandet?


Vilken är huvudstaden i Peru?


Kommer svenskan att försvinna som officiellt språk i Finland?


Bör Sverige ge bistånd till Kuba?


Var det rätt av Mona Sahlin att ha en debatt med sverigedemokraterna?


Vad är din mest vågade politiska åsikt?


Bör Irland tvingas att tillåta abort?


Vems makt skulle du vilja minska?

Ponte sa...

Kim - den dyker nog upp

Tennis - Japp, man ska inte kasta glashus! Jag tror hon i hemlighet har vita tubsockar på sig...

Anonym - Det ska jag kolla på

Anonym sa...

jag tror att jag tog det lite för lungt med vin ,män och sång igår... ;-/

Ponte sa...

Honky - Du har ju en man på heltid, hur lovely vore inte det på en skala...