torsdag 12 april 2007

Resten av Påsken

Resten av påsken blev lugn, efter långfredagens storkonsumption av öl, blev det lugnare på lördagen och den enda som tokflörtade med mig var en engelsktalade farbror runt 55, gud så trött jag är på sådant, måste gå på tonårsparty istället. Hamnade i ett gäng med 3 par runt 20, så söta de var tillsammans de små liven, snuttisar, och herrejävlarns vad antik man kände sig, eller snarare antediluviansk...

Så man kom hemslarvandes vid 7 snåret på söndagsmorgonen och mötte en kollegas man som var på väg till arbetet när jag var på väg hem halvt onykter. Jag måste sluta vara halvblyg och tokragga istället om jag ska hitta någon att dela säng med, sist (typ en månad sedan) vaknade jag på morgonen efter, tittade på killen bredvid och tänkte:

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jag har föjlt med Gollum hem!!!!!!!" Väntade bara på att höra honom säga "my precious"

Inga kommentarer: