onsdag 18 april 2007

Den sexfixerade skrytsamme mansslukaren

När man läser mina inlägg kan man nog få uppfattningen att jag är en totalt sexfixerad och extremt skrytsam mansslukare. Det är inte riktig så, men mitt syfte med bloggen är inte att framhäva mitt blyga inre jag, även om det finns ett par inlägg om det också. Så en liten ursäkt till eventuella läsare, ni får dras med samma arroganta stil som tidigare misstänker jag...

Som nästan helt anonym bloggare kan man ta sig friheten att vara lite skrytsam tycker jag, men när jag läser det jag tidigare skrivit så kan man inte tänka annat än "är jag verkligen så totalt egocentrerad?" Men vardagen dyker ju inte upp så ofta i inläggen eftersom de händelserna på nått sätt inte passar i mönstret... Så för att ge lite vardag i bloggen kommer nu det som hänt efter jobbet.

Gick från jobbet, såg en snygg kille på bussen men höll mig till skitsnack med en kollega. Kom hem, tog dagens första eftermiddagscigg, läste mobilräkningen och tänkte "vad i helvete, det här kan inte stämma" men det gjorde det eftersom jag hamnade i glappet mellan två abbonemang, usch 700 spänn. Kollade SVT text för att se om något intressant hänt och det hade det.

Lade mig i soffan och sov en dryg timma, vaknade av att någon telefonförsäljaridiot ringde, startade datorn, loggade in på boyfriend.dk och på Qruisern, svarade på ett par meddelanden. kokade te och gjorde en rejäl köttbullsmacka med rödbetssallad och gurka medan jag kollade på Rapport, snackade med en polare och satte mig för att blogga.

Således en ytterst händelsefattig vardagskväll som jag inte har några som helst planer på att blogga om...

7 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Och när ska du outa ditt QX-nick då?

Anonym sa...

Haha ja.. jag skulle ju just fråga vad herrn hetter på qx!?

Anonym sa...

Tror du att Victoria blir drottning?
Vem är din favorit i Desperate housewives?
Handlar du helst på IKEA, MIO, eller grovsoprummet?
Har du varit i Rotterdam?
Hur röstade du i euro omröstningen?
Skulle du kunna publicera ditt telefonnummer på bloggen?
Har du VISA eller Mastercard?
Sex utomhus eller inomhus?
Stolt över just nu?
Rädd för just nu?
Har du någonsin varit på en läderklubb?
Vem ringde du senast och den svarade inte?
Kommer det gå bra för the Ark i ESC?
Har du en fast anställning?
Amerika eller England?
Betalar du TV-licens?
Talar du grekiska?

Ponte sa...

Kim och Tennis - Det kommer att ske i samband med ett ytterst speciellt tillfälle om ett par månader... Jag har en plan, allt är tajmat och klart in i minsta detalj.

Pierre - Svar kommer på alla frågorna!

Kim da Costa sa...

Å, så spännande!
(Det är mer än lätt att finna både mig och Tennis på nämnda site.)

Ponte sa...

Kim - Jag vet, jag har sett er... Tennis är en liten snygging och du är ju mer hunk minsann. Har inte Sebbe ett Qruiser-konto??

Kim da Costa sa...

Orättvist.
Men sådant är ju livet.

Nej, Sebbe är inte så mkt för nätdating. Han sniffar hellre stuss ute i det fria.