lördag 21 april 2007

Arroganta män, mums

Igår var jag ute med vännerna här hemma, gud så dyrt det blev... Hur som helst så blev det en trevlig kväll och vi sprang på någons kompis kompis. Det är den typen av man som jag gillar. Rätt snygg, men utstrålar sex helt enkelt, rätt arrogant, övertygad om att vara guds gåva till kvinnan (han var ju då hetero, but noone is perfekt)...

Inte för att det skulle fungera som potentiell pojkvän, men jag har någ en masochistisk ådra någonstans utan att inse det själv. Men jag hade någon att drömma mig till sömns med iallafall.

Väl sovande drömde jag om något helt annat. Skulle åka till Köpenhamn på pride, men klev av tåget någonstans på vägen eller åkte för långt eller nått. Där låg en liten mysig stad som man behövde utforska. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände sedan, men jag la ner pridefirandet och traskade ner till vattnet och flugfiskade med den danska Dronningen. Hur förvirrat var inte det??

2 kommentarer:

Kim da Costa sa...

Se där. Det betyder att du ska sluta leva i synd och bosätta dig i en liten fiskeby med någon trevlig karl.

Ponte sa...

Ahhhh, tack Kim drömtydarhunken... Men jag är inte sådär mycket för fiske, men fisk är ju mumsigt