söndag 22 april 2007

Fjollig men inte i sängen

Efter förra helgen skrev jag bl a om en 202 cm fjolla och av en händelse såg jag hans profil på boyfriend.dk så jag skrev och tackade för en trevlig kväll och skrev också att jag skulle till CPH och träffa en polare igår. Så dök han upp i baren, och han var inte så fjollig i sängen kan jag berätta, men han fixade frukost på säng imorse och jäklarns vad det var uppskattat från min sida...

Skulle ju träffa polare H igår, och som den drama queen han är ibland så dök han inte upp. Han tryckte bort mig när jag ringde honom och svarade inte på SMS. Antar att jag gjort nått, men jag vet inte vad, men han brukar ringa på fyllan och bedyra att han saknar mig, så vi får väl se den kommande veckan...

Det var tur att mr 202 cm dök upp och tog med mig hem, jag hade inte klarat hela natten tror jag. Kom till CPH strax före 8, beställde en öl, var lite törstig så den kilade ner snabbt så det var bara att ta en till. Outfit-L som är glad för att bjuda folk på shots bjöd oss 6 som satt i hörnet + bartendern och alla skulle bjuda tillbaka, så efter 2 timmar hade man fått ner 3 öl och 7 shots, urk... Blå Gajol är ingen jättehit i mitt tycke, men bättre än Fisherman iallafall.

Men det blev en kort kväll, vid midnatt blev det taxifärd, har aldrig följt någon hem så tidigt... Mr 202 cm bor i ett bögkollektiv, 6 singelhomoer i en gammeldags våning, antar att det rör sig en del dejter i lokalerna till och från. Fast hångel till 3 avsnitt av the Simpsons imorse måste sägas vara lite udda men klart trevligt.

Nu är det bara att försöka återhämta sig under veckan så man klarar av att överleva den kommande helgen för då blir det lite party för att fira att det är ett år sedan jag vågade komma ut. Gud så jag har ångrat att jag inte gjort det tidigare, tänk vad jag nu inser att jag gått miste om där jag satt hemma i lägenheten, spelade strategispel och drömde om manskroppar att klämma på. Nåja man kan inte ändra på historien även om man vill.

Nu ska jag kolla klart på Wallander och sedan grovhångla med kudden! Sov gott...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! ska du inte fira det i Stockholm!?

Ponte sa...

Åh en inbjudan, äntligen!! Nej jag skulle tro att det blir i syndens näste istället...

Kim da Costa sa...

Kanske måste jag åka till Köpenhamn då. Och fira dig ordentligt.

Ponte sa...

Glass i stora lass...

Anonym sa...

Men herregud, jag är ju en nunna jämfört med dig.

Ponte sa...

Nejdå Pierre, du avslöjar bara inget... Det blev ingen sexklubb för dig i helgen som gick?