onsdag 24 juni 2009

Stäng byxorna

När jag kom till Dansbaren vid 3-snåret på natten hade jag tänkt att jag skulle träffa på det halva paret, men inte då. Förutom någon kille från läderklubben var det ingen bekanting där inne, och bara troll. Sa åt killen från läderklubben att det kanske kunde vara bra om han stängde byxorna och den gamla enkla gick han på...

Träffade en döv kille som verkade tycka om mig, men jag var helt ointresserad och det hade inte bara att göra med att han var döv, han hamnar också i kategorin troll tror jag. Såg att plåstret från helvetet var där, så jag bestämde mig för att dra vidare till Nattklubben istället.

Väl där mötte jag Brasilianen som var mycket stiligt klädd i åtsmitande vita byxor så man tydligt kunde se hans banan, röd skjorta och grå-silvrig väst. Mycket klädsamt, men på oss nordiska blekfisar hade det inte sett nått vidare ut kan man tro... Kramade hans kompis som var lite glittrig och fick senare på natten frågan om jag körde med glittrig make-up, det färgade tydligen av sig.

Så blev det slagsmål, såg inte vilka som var inblandade, men det var bara en som åkte ut, antar att den andra var stammis eller nått. Träffade sedan plötsligt den äldre mannen och hans kompis, en kille med osedvanligt osexigt namn och mycket långt ansikte. Åkte på 3 shots, vilket inte är någon som helst hit kl 5-6 på morgonen. Brasilianen undrade om jag visste om någon efterfest med gruppsex, men det gjorde jag inte.

Så dök plåstret från helvetet upp igen och återigen stack jag snabbt och diskret för att slippa honom när min trötthet tog överhanden och Ponte styrde kosan hemåt efter en lång och inte alltför spännande fredagnatt.

2 kommentarer:

Kim M sa...

Mmmmmmmmmmmmums för vita åtsmitande byxor.
Blir ju lite kåter här i värmen.

Ponte sa...

Härligt, det krävs lite hetta för att klara värmen!